
19 września, 2022Małgorzata Jaworska
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, Zespół Szkół Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu zobowiązany jest zapewnić dostępność swojej strony internetowej. Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do podmiotowej strony Biuletynu Informacji Publicznej: BIP – Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu.
• Data publikacji strony internetowej: 2022-09-19.
• Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-09-19.
• Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2022-09-19.
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Treści niedostępne:
• Część dokumentów PDF może posiadać błędy w warstwie tekstowej (po skanowaniu/OCR), lub nie posiada wcale takiej warstwy.
• Nie wszystkie dokumenty PDF są poprawnie odczytywane przez programy dla osób niewidzących (np. nieprawidłowo przygotowane tabele, brak znaczników sekcji nawigacyjnych czy tytułów itp.).
Wyłączenia:
• część zdjęć i grafik nie posiada opisów alternatywnych,
• niektóre tabele nie mają odpowiednio oznaczonych nagłówków i tytułów,
• niektóre linki w treści zawierają fragment adresu URL,
• nie wszędzie zachowana jest prawidłowa struktura nagłówków,
• poprawienie dostępności strony niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.
Zespół Szkół Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu nieustannie szkoli i podnosi poziom umiejętności redaktorów naszego serwisu, ponieważ zależy nam na tym, aby dodawane przez nas treści były jak najbardziej zgodne ze standardami dostępności. Dlatego bardzo prosimy o wszelkie uwagi mogące uczynić nasze starania jeszcze bardziej efektywnymi.
Zobacz dodatkowe informacje nt. wymagań dostępności:
https://www.gov.pl/web/dostepnosc-cyfrowa/wcag-21-w-skrocie
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2022-09-19.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez Zespół Szkół Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu.
Dodatkowe informacje oraz spis skrótów klawiaturowych:
• Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych, a także innych udogodnień oferowanych przez przeglądarki. Strona nie posiada aplikacji mobilnych.
Tę stronę Biuletynu Informacji Publicznej zaprojektowano z troską o to, aby jak największa liczba użytkowników mogła z niej swobodnie korzystać używając różnych systemów operacyjnych i różnych przeglądarek. Dla osób słabowidzących przeznaczona jest wersja o zwiększonym kontraście oraz o odwróconym kontraście. Możliwa jest też zmiana wielkości czcionki tekstu w opublikowanych artykułach.
Oprócz myszki, po stronie nawigować można za pomocą klawiatury. Klawisz „TAB” przesunie fokus do każdej z opcji nawigacji lub linków na ekranie. Kombinacja klawiszy Shift+TAB cofnie fokus na poprzedni element nawigacji. Wciśnięcie klawisza Enter spowoduje przejście do zaznaczonego odnośnika. Wszystkie z odnośników otworzą się w bieżącym oknie. Używając strzałek „w dół” i „w górę” można przewijać stronę.
Celem poprawy dostępności na stronie zastosowano dodatkowe paski nawigacyjne.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
• W przypadku problemów z dostępnością tej strony internetowej prosimy o informację.
• Osobą odpowiedzialną jest Iwona Korona-Smardz. Kontakt e-mail: ekonomik.sandomierz@gmail.com, tel. (15) 8323541.
• Prosimy także składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
• Za rozpatrywanie uwag i wniosków dotyczących dostępności cyfrowej odpowiada Iwona Korona-Smardz, e-mail: ekonomik.sandomierz@gmail.com, tel. (15) 8323541.
Koordynator ds. dostępności: Iwona Korona-Smardz
e-mail: ekonomik.sandomierz@gmail.com
telefon: (15) 8323541
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Pismo powinno zawierać:
• dane osoby zgłaszającej żądanie,
• wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna budynku Wzorcowej Instytucji Publicznej
1. Szkoła posiada dwa budynki do obsługi interesantów. Przy ulicy Żeromskiego 8 znajduje się budynek główny szkoły do którego prowadzą dwa wejścia; jedno główne od furtki i drugie boczne od bramy wjazdowej. Za budynkiem głównym szkoły znajduje się budynek dydaktyczny, do którego można wejść przez łącznik znajdujący się w budynku głównym lub osobnym wejściem prowadzącym od bramy wjazdowej. Wejście do budynku dydaktycznego przystosowane jest do przemieszczania się dla osób na wózkach inwalidzkich. W obydwu budynkach znajdują się sanitariaty przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Budynki szkoły nie posiadają głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabo widzące.
2. Szkoła posiada parking znajdujący się przy budynku głównym.
3. W budynku głównym na parterze znajduje się korytarz na którym znajdują się pomieszczenia do obsługi interesantów.
4. Budynki nie posiadają wind, pochylni, platform
5. Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym lub psem przewodnikiem za przyzwoleniem kierownika jednostki.
6. W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
Dla tej wersji brak jest w bazie danych załączników.
Metryczka aktualnego komunikatu:
Liczba wcześniejszych wersji tego komunikatu: 1.
Wersja nr 1 — nieaktualna
Tytuł: Deklaracja dostępności19 września, 2022
Treść tej wersji: (Jeśli komunikat posiadał treść)
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, Zespół Szkół Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu zobowiązany jest zapewnić dostępność swojej strony internetowej. Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do podmiotowej strony Biuletynu Informacji Publicznej: BIP – Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu.
• Data publikacji strony internetowej: 2022-09-19.
• Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-09-19.
• Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2022-09-19.
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Treści niedostępne:
• Część dokumentów PDF może posiadać błędy w warstwie tekstowej (po skanowaniu/OCR), lub nie posiada wcale takiej warstwy.
• Nie wszystkie dokumenty PDF są poprawnie odczytywane przez programy dla osób niewidzących (np. nieprawidłowo przygotowane tabele, brak znaczników sekcji nawigacyjnych czy tytułów itp.).
Wyłączenia:
• część zdjęć i grafik nie posiada opisów alternatywnych,
• niektóre tabele nie mają odpowiednio oznaczonych nagłówków i tytułów,
• niektóre linki w treści zawierają fragment adresu URL,
• nie wszędzie zachowana jest prawidłowa struktura nagłówków,
• poprawienie dostępności strony niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.
Zespół Szkół Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu nieustannie szkoli i podnosi poziom umiejętności redaktorów naszego serwisu, ponieważ zależy nam na tym, aby dodawane przez nas treści były jak najbardziej zgodne ze standardami dostępności. Dlatego bardzo prosimy o wszelkie uwagi mogące uczynić nasze starania jeszcze bardziej efektywnymi.
Zobacz dodatkowe informacje nt. wymagań dostępności:
https://www.gov.pl/web/dostepnosc-cyfrowa/wcag-21-w-skrocie
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2022-09-19.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez Zespół Szkół Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu.
Dodatkowe informacje oraz spis skrótów klawiaturowych:
• Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych, a także innych udogodnień oferowanych przez przeglądarki. Strona nie posiada aplikacji mobilnych.
Tę stronę Biuletynu Informacji Publicznej zaprojektowano z troską o to, aby jak największa liczba użytkowników mogła z niej swobodnie korzystać używając różnych systemów operacyjnych i różnych przeglądarek. Dla osób słabowidzących przeznaczona jest wersja o zwiększonym kontraście oraz o odwróconym kontraście. Możliwa jest też zmiana wielkości czcionki tekstu w opublikowanych artykułach.
Oprócz myszki, po stronie nawigować można za pomocą klawiatury. Klawisz „TAB” przesunie fokus do każdej z opcji nawigacji lub linków na ekranie. Kombinacja klawiszy Shift+TAB cofnie fokus na poprzedni element nawigacji. Wciśnięcie klawisza Enter spowoduje przejście do zaznaczonego odnośnika. Wszystkie z odnośników otworzą się w bieżącym oknie. Używając strzałek „w dół” i „w górę” można przewijać stronę.
Celem poprawy dostępności na stronie zastosowano dodatkowe paski nawigacyjne.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
• W przypadku problemów z dostępnością tej strony internetowej prosimy o informację.
• Osobą odpowiedzialną jest Iwona Korona-Smardz. Kontakt e-mail: ekonomik.sandomierz@gmail.com, tel. (15) 8323541.
• Prosimy także składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
• Za rozpatrywanie uwag i wniosków dotyczących dostępności cyfrowej odpowiada Iwona Korona-Smardz, e-mail: ekonomik.sandomierz@gmail.com, tel. (15) 8323541.
Koordynator ds. dostępności: Iwona Korona-Smardz
e-mail: ekonomik.sandomierz@gmail.com
telefon: (15) 8323541
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Pismo powinno zawierać:
• dane osoby zgłaszającej żądanie,
• wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna budynku Wzorcowej Instytucji Publicznej
1. Szkoła posiada dwa budynki do obsługi interesantów. Przy ulicy Żeromskiego 8 znajduje się budynek główny szkoły do którego prowadzą dwa wejścia; jedno główne od furtki i drugie boczne od bramy wjazdowej. Za budynkiem głównym szkoły znajduje się budynek dydaktyczny, do którego można wejść przez łącznik znajdujący się w budynku głównym lub osobnym wejściem prowadzącym od bramy wjazdowej. Wejście do budynku dydaktycznego przystosowane jest do przemieszczania się dla osób na wózkach inwalidzkich. W obydwu budynkach znajdują się sanitariaty przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Budynki szkoły nie posiadają głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabo widzące.
2. Szkoła posiada parking znajdujący się przy budynku głównym.
3. W budynku głównym na parterze znajduje się korytarz na którym znajdują się pomieszczenia do obsługi interesantów.
4. Budynki nie posiadają wind, pochylni, platform
5. Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym lub psem przewodnikiem za przyzwoleniem kierownika jednostki.
6. W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, Zespół Szkół Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu zobowiązany jest zapewnić dostępność swojej strony internetowej. Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do podmiotowej strony Biuletynu Informacji Publicznej: BIP – Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu.
• Data publikacji strony internetowej: 2022-09-19.
• Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-09-19.
• Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2022-09-19.
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Treści niedostępne:
• Część dokumentów PDF może posiadać błędy w warstwie tekstowej (po skanowaniu/OCR), lub nie posiada wcale takiej warstwy.
• Nie wszystkie dokumenty PDF są poprawnie odczytywane przez programy dla osób niewidzących (np. nieprawidłowo przygotowane tabele, brak znaczników sekcji nawigacyjnych czy tytułów itp.).
Wyłączenia:
• część zdjęć i grafik nie posiada opisów alternatywnych,
• niektóre tabele nie mają odpowiednio oznaczonych nagłówków i tytułów,
• niektóre linki w treści zawierają fragment adresu URL,
• nie wszędzie zachowana jest prawidłowa struktura nagłówków,
• poprawienie dostępności strony niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.
Zespół Szkół Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu nieustannie szkoli i podnosi poziom umiejętności redaktorów naszego serwisu, ponieważ zależy nam na tym, aby dodawane przez nas treści były jak najbardziej zgodne ze standardami dostępności. Dlatego bardzo prosimy o wszelkie uwagi mogące uczynić nasze starania jeszcze bardziej efektywnymi.
Zobacz dodatkowe informacje nt. wymagań dostępności:
https://www.gov.pl/web/dostepnosc-cyfrowa/wcag-21-w-skrocie
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2022-09-19.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez Zespół Szkół Ekonomicznych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Sandomierzu.
Dodatkowe informacje oraz spis skrótów klawiaturowych:
• Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych, a także innych udogodnień oferowanych przez przeglądarki. Strona nie posiada aplikacji mobilnych.
Tę stronę Biuletynu Informacji Publicznej zaprojektowano z troską o to, aby jak największa liczba użytkowników mogła z niej swobodnie korzystać używając różnych systemów operacyjnych i różnych przeglądarek. Dla osób słabowidzących przeznaczona jest wersja o zwiększonym kontraście oraz o odwróconym kontraście. Możliwa jest też zmiana wielkości czcionki tekstu w opublikowanych artykułach.
Oprócz myszki, po stronie nawigować można za pomocą klawiatury. Klawisz „TAB” przesunie fokus do każdej z opcji nawigacji lub linków na ekranie. Kombinacja klawiszy Shift+TAB cofnie fokus na poprzedni element nawigacji. Wciśnięcie klawisza Enter spowoduje przejście do zaznaczonego odnośnika. Wszystkie z odnośników otworzą się w bieżącym oknie. Używając strzałek „w dół” i „w górę” można przewijać stronę.
Celem poprawy dostępności na stronie zastosowano dodatkowe paski nawigacyjne.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
• W przypadku problemów z dostępnością tej strony internetowej prosimy o informację.
• Osobą odpowiedzialną jest Iwona Korona-Smardz. Kontakt e-mail: ekonomik.sandomierz@gmail.com, tel. (15) 8323541.
• Prosimy także składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
• Za rozpatrywanie uwag i wniosków dotyczących dostępności cyfrowej odpowiada Iwona Korona-Smardz, e-mail: ekonomik.sandomierz@gmail.com, tel. (15) 8323541.
Koordynator ds. dostępności: Iwona Korona-Smardz
e-mail: ekonomik.sandomierz@gmail.com
telefon: (15) 8323541
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Pismo powinno zawierać:
• dane osoby zgłaszającej żądanie,
• wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna budynku Wzorcowej Instytucji Publicznej
1. Szkoła posiada dwa budynki do obsługi interesantów. Przy ulicy Żeromskiego 8 znajduje się budynek główny szkoły do którego prowadzą dwa wejścia; jedno główne od furtki i drugie boczne od bramy wjazdowej. Za budynkiem głównym szkoły znajduje się budynek dydaktyczny, do którego można wejść przez łącznik znajdujący się w budynku głównym lub osobnym wejściem prowadzącym od bramy wjazdowej. Wejście do budynku dydaktycznego przystosowane jest do przemieszczania się dla osób na wózkach inwalidzkich. W obydwu budynkach znajdują się sanitariaty przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Budynki szkoły nie posiadają głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabo widzące.
2. Szkoła posiada parking znajdujący się przy budynku głównym.
3. W budynku głównym na parterze znajduje się korytarz na którym znajdują się pomieszczenia do obsługi interesantów.
4. Budynki nie posiadają wind, pochylni, platform
5. Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym lub psem przewodnikiem za przyzwoleniem kierownika jednostki.
6. W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
Załączniki tej wersji: (Jeśli komunikat posiadał załączniki)
Dla tej wersji brak jest w bazie danych załączników.
Metryczka wersji 1:









